67 De Poenschepper
68 Het Eiland Amoras
69 De nerveuze nerviers
Lambik laat zich verleiden door een contract te tekenen waardoor hij rijk zal worden. Het nadeel is dat zijn hart langzaam wordt gestolen door een machine. Dankzij de vrienden en Fantamoer, een zwerver, kan het contract uiteindelijk toch worden verbroken.70 De spokenjagers
Door toeval komen Wiske en Sidonia in aanraking met het onbekende eiland Amoras. Met de Gironef gaan ze op zoek naar het eiland en komen daar in aanraking met Suske en Sus Antigoon. Wiske wordt koningin van Amoras en met behulp van de clan der Mageren heroveren zij het eiland van de Vetten.70 De spokenjagers
Door een ontploffing komen drie bosgeesten vrij die door een ongeluk naar de tijd van de oude belgen worden geflitst met de teletijdmachine. Jerom zal hen proberen te stoppen, maar pas nadat de andere vrienden worden overgeflitst wordt de strijd gewonnen.70 De spokenjagers
Jerom gaat werken als butler. Al gauw blijkt dat er van alles mis is op het kasteel. Door een ongeluk gaat er een kist open met spoken die het hebben gemunt op zijn basin. De vrienden komen gelukkig te hulp en laten de spoken voorgoed verdwijnen. 73 Het zoemende ei
Jerom gaat werken als butler. Al gauw blijkt dat er van alles mis is op het kasteel. Door een ongeluk gaat er een kist open met spoken die het hebben gemunt op zijn basin. De vrienden komen gelukkig te hulp en laten de spoken voorgoed verdwijnen.
Jerom gaat werken als butler. Al gauw blijkt dat er van alles mis is op het kasteel. Door een ongeluk gaat er een kist open met spoken die het hebben gemunt op zijn basin. De vrienden komen gelukkig te hulp en laten de spoken voorgoed verdwijnen.
Een buitenaards ei is naar de aarde gezonden. Barabas ontcijfert de locatie van het ei en gaat op zoek. Krimson is er ook te vinden, hij ontvoerd Suske en Wiske! Uiteindelijk vinden ze het ei en gaat het open. 76 De ijzeren schelvis
De vrienden komen in aanraking met het zeemeer-minnetje Nikki. De vrienden gaan op zoek naar de parels van geluk, maar de boven Sjam en Foeters zijn ook op zoek. 79 De zeven snaren
Antanneke wil de harp met zeven snaren vernietigd hebben, zodat de werken van Barmhartigheid niet meer worden beoefend. Suske, Wiske en de anderen willen dit tegengaan. Uiteindelijk verdwijnt de harp. 82 De gramme huurling
Lambik besluit om huurling te worden in Afrika, de vrienden gaan ook mee, maar die gaan een stam helpen. Samen met Lambik proberen ze het dorp te bevrijden van een kwaadaardige tovenaar. 85 De schone slaper
Nadat een fee een sprookjesland heeft getoverd verliest ze haar staf! Aangezien Wiske gestoken is door een wesp in haar oog, heeft ze de staf hard nodig. Maar enkele boeven hebben het ook op de staf voorzien. 88 De Tamtamkloppers
Tronica, een vrolijke robot-uitvinding van professor Barabas, veroverd het hart van Lambik en Jerom. Tevens zitten er twee boeven achter haar aan. Het spel eindigd wanneer er een mannelijke robot verschijnt! 91 De speelgoedzaaier
In dit verhaal moet Lambik een tijdje de troon overnemen van het rijk Bazaria, hij begint het land te moderniseren en van speelgoed te voorzien, maar er zijn verraders 94 De sissende sampam
De bende Het Masker heeft een sissende sampan waarmee zij kinderen lokken om voor hen werken. De vrienden gaan op avontuur en komen erachter dat Krimson er achter zit!97 De junglebloem
De zwerver Jonathan en zijn aapje krijgen een kostbare edelsteen in handen, die enkele boeven graag willen stelen! Als Suske en Wiske op het aapje passen krijgen zij natuurlijk te maken met de boeven! 100 Het gouden paard
Lambik, Suske en Wiske leven in de zestiende eeuw, ze zijn op weg om een goud paard naar keizer Montezuma te brengen. Alleen moeten ze wel her en der afrekenen met Tabaskanen en andere boeven.